فعالان گردشگری کرمانشاه نیازمند حمایت ویژه هستند/ نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه افزایش می‌یابد

معاون گردشگری استان کرمانشاه، از افزایش نظارت بر عملکرد خدمات مسافرتی استان برای بهبود خدمات‌دهی به گردشگران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن روز دوشنبه ۲۳ تیرماه جاری در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان کرمانشاه، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی نمود عینی جلب رضایت یا نارضایتی گردشگران است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: افزایش نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود خدمات به گردشگران به شکل ویژه در دستور کار قرار دهد.

او گفت: رسیدگی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی در سریعترین زمان ممکن رسیدگی می‌شود.

روشن تصریح کرد: امیدواریم با افزایش نظارت‌ها شاهد کاهش شکایات و افزایش رضایت‌مندی گردشگران ورودی به استان باشیم.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط پیش آمده فعالان گردشگری استان دچار آسیب‌ها و زیان‌هایی شده‌اند، گفت: در کنار افزایش نظارت، گردشگری استان نیازمند یک حمایت ویژه است و به همین منظور اقدامات متعددی را پیگیری می‌کنیم.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: در این جلسه به ۴ مورد شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری استان رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۱ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت می‌کنند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1404042300867
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha